MySpace Backgrounds, MySpace Layouts, MySpace Codes, MySpace Graphics
bloguez.com

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

9 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ-ΕΟΡΤΗ ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ



Για τη μητέρα της Θεοτόκου, Άννα, δεν αναφέρουν τίποτα σχετικό τα Ευαγγέλια, ούτε τα υπόλοιπα βιβλία της Καινής Διαθήκης. Ότι ξέρουμε γι' αύτή, το γνωρίζουμε από τα λεγόμενα απόκρυφα Ευαγγέλια. Σύμφωνα με τη διήγηση αυτή, πού συμφωνεί με την παράδοση της Εκκλησίας, ό Ιερέας Ματθάν, κάτοικος της Βηθλεέμ, απέκτησε τρεις θυγατέρες: τη Μαρία, τη Σοβή και την Άννα. Ή Μαρία, αφού παντρεύτηκε στη Βηθλεέμ, γέννησε εκεί την Ελισάβετ, τη μητέρα του Ιωάννη του Βαπτιστή. Ή Άννα παντρεύτηκε τον Ιωακείμ από τη Γαλιλαίο. Μετά από πολλά χρόνια ατεκνίας, απέκτησε κόρη, την Παρθένο Μαρία. Ή παράδοση αναφέρει ότι οι γονείς της την αφιέρωσαν στην υπηρεσία του Ναού της Ιερουσαλήμ, σε ηλικία τριών ετών. Αυτοί δε μετά από λίγα χρόνια πέθαναν. Την Αγία Άννα τιμούσαν από τα αρχαία χρόνια. Το συμπεραίνουμε αυτό από διάφορους Πατέρες της Εκκλησίας, αλλά και από αρχαίους εκκλησιαστικούς ύμνους, πού υπάρχουν προς τιμήν της μητέρας της Θεοτόκου. Επίσης, το έτος 550 ό αυτοκράτωρ Ιουστινιανός αφιέρωσε ναό στην Κων/πολη προς τιμήν της Αγίας Άννας. "Ας ζητάμε λοιπόν τις πρεσβείες της Αγίας Άννας προς το Θεό, για την ενδυνάμωση της ψυχής μας και την τελική σωτηρία της.
Άπολυτίκιον.

Ήχος δ'.
Σήμερον της ατεκνίας δεσμά διαλύονται του Ιωακείμ γαρ και της Άννας, είσακούων Θεός, παρ' ελπίδα τεκείν αυτούς, σαφώς ύπισχνείται Θεόπαιδα, εξ ης αυτός έτέχθη ό απερίγραπτος, βροτός γεγονώς, δι' Αγγέλου κελεύσας βοήσαι αυτή* χαίρε Κεχαριτωμένη ό Κύριος μετά σου.

Σήμερα, 9 Δεκεμβρίου, εορτή της Αγίας ΄Αννας, γιόρταζε η Αννούλα μου....η παιδική μου φίλη, αδελφή κ κουμπάρα μου, που έφυγε για πάντα από κοντά μου, την 1η Ιουνίου, φέτος.....
Αννούλα μου, αξέχαστη, εύχομαι τώρα από εκεί που βρίσκεσαι κ μας βλέπεις από ψηλά, η ψυχούλα σου να είναι αναπαυμένη κ εγώ , ξέρεις μωρό μου καλό, ότι ποτέ δεν σε ξέχασα.....
Μου λείπεις εσύ.....μου λείπουνε τα ατέλειωτα γέλεια μας τα παιδικά, αλλά κ τα μετέπειτα....τα καθημερινά μας τηλέφωνα, που λέγαμε τα πάντα....Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχεις φύγει......
ΑΙΩΝΙΑ ΣΟΥ Η ΜΝΗΜΗ, καλό μου κοριτσάκι.....Πάντα θα σε σκέπτομαι κ θα σε ΑΓΑΠΩ!!!!!!
ΜΑΡΙΑ