MySpace Backgrounds, MySpace Layouts, MySpace Codes, MySpace Graphics
bloguez.com

Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

HAPPY VALENTINES DAY!!!ΚΑΛΗ ΚΑΘΑΡΟΔΕΥΤΕΡΑ!!!ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!





ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ.....ΚΑΛΗ ΚΑΘΑΡΟΔΕΥΤΕΡΑ, ΚΑΛΟ ΠΕΤΑΓΜΑ ΣΤΟΝ ΑΕΤΟ ΣΑΣ....Κ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!
Βέβαι λίγο νωρίς οι ευχές μου....όχι κ πολύ βέβαια, αλλά θα ήθελα να σας ευχηθώ από τώρα, γιατί Αναρτήσεις θα κάνω πάλι στο Ιστολόγιό μου, μετά την Καθαρή Δευτέρα....λόγω Προσωπικών μου Εμποδίων.....!!!
Θα καταλάβετε...περί τίνος πρόκειται σε επόμενη Ανάρτησή μου....!!!!!
Θα σας αναρτήσω κ μερικές συνταγές Σαρακοστιανές για το Τραπέζι σας, την Καθαρή Δευτέρα!!!!

Επίσης, θα ήθελα να σας ευχηθώ, όσοι εορτάζουνε την 14η Φεβρουαρίου, τον ξενόφερτο ΄Αγιο Βαλεντίνο....Εμείς οι Χριστιανοί Ορθόδοξοι, έχουμε σαν ΄Αγιο Αγάπης...τον ΄Αγιο Υάκινθο!!!
Λοιπόν, σας εύχομαι κ του Αγίου Βαλεντίνου, όσοι θα τον εορτάσετε, Πάντα Ερωτευμένοι, Πάντα Αγαπημένοι....ότι Αγάπη είναι Αυτή!!!!
Φιλική ή Ερωτική ή Οικογενειακή......κτλ. κτλ.......
Να τον εορτάσετε Με Αγάπη....Με πολύ Αγάπη...Μικροί κ Μεγάλοι....κ όχι μόνο αυτή την Μέρα, αλλά όλες τις μέρες του Χρόνου...Τουλάχιστον να προσπαθούμε, έστω κ άν δεν μπορούμε πάντα να το πετυχαίνουμε.....!!!!
ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ!!!!!!!!