MySpace Backgrounds, MySpace Layouts, MySpace Codes, MySpace Graphics
bloguez.com

Τρίτη 27 Απριλίου 2010

BLOODY MARY A LA PANDESPANI!!!!


1 φέτα λεμόνι
τον χυμό από το 1/3 του λεμονιού που έκοψα
τριφτό αλάτι και πιπέρι
μια δόση (40ml) Stolichnaya Vodka
13 σταγόνες Worcestershire Sauce
8 σταγόνες Tabasco
1 μικρό can V8 ζωμό ντομάτας με λαχανικά
1 celery stick για σερβίρισμα αλλά και για ανακάτεμα
Το μυστικό συστατικό: Η διάθεσή μου ν΄ "ανέβω"

Ανακατεύω και απολαμβάνω το σπίτι μου, τον εαυτό μου, τη ζωή μου!
Αυτή τη δοσολογία την γράφω μόνο και μόνο γιατί δεν θέλω να την ακολουθήσετε. Είναι καθαρά ΔΙΚΗ ΜΟΥ, είναι "ευαίσθητο προσωπικό μου δεδομένο"! Σας διαβεβαιώ ότι "δεν σας κάνει" και σε κάθε περίπτωση δεν θέλω να διανοηθείτε ότι μπορείτε να μου την κλέψετε. Βρείτε τη δική σας, πειραματιστείτε, παίξτε με τα βασικά υλικά.

ΑΝΤΕ Κ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ.....ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ!!!!!