MySpace Backgrounds, MySpace Layouts, MySpace Codes, MySpace Graphics
bloguez.com

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

ΚΡΕΜΜΥΔΟΠΙΤΑ!!!!

Κρεμμυδόπιτα

Αυτή τη συνταγή μου την έδωσε η φίλη μου η Βασούλα... Αν και αρκετά ασυνήθιστη -λόγω κρεμμυδιών- μου άρεσε αμέσως σαν ιδέα. Την έφτιαξα πάραυτα λοιπόν και απέσπασε τα καλύτερα σχόλια από όλους! Δοκιμάστε την και σεις και είμαι σίγουρη ότι θα συμφωνήσετε μαζί μου...
Υλικά:
700 γρ ξερά κρεμμύδια
250 γρ φέτα
2 κουταλιές κεφαλοτύρι τριμμένο
2 αυγά
5-6 φέτες μπέικον ψιλοκομμένο
Μισή κούπα γάλα
2 κουταλιές σιμιγδάλι χοντρό
2 φύλλα σφολιάτα
Μισή κούπα ελαιόλαδο

Κόβουμε τα κρεμμύδια σε χοντρές φέτες.
Τα βράζουμε για 5 λεπτά και τα σουρώνουμε καλά.

Βάζουμε το ελαιόλαδο σε βαθύ τηγάνι και τσιγαρίζουμε ελαφρά το κρεμμύδι μαζί με το μπέικον.

Σβήνουμε τη φωτιά και προσθέτουμε τα τυριά, τα αυγά ελαφρά χτυπημένα, το γάλα και το σιμιγδάλι. Ανακατεύουμε καλά. Η γέμιση γίνεται αρκετά ρευστή.

Λαδώνουμε ελαφρά ένα ταψί ή πυρέξ, στρώνουμε το ένα φύλλο σφολιάτας και προσθέτουμε τη γέμιση φροντίζοντας να πάει παντού ομοιόμορφα. Σκεπάζουμε με το άλλο φύλλο, το αλείφουμε με λίγο λάδι και γάλα για να γίνει τραγανό και το χαράζουμε σε κομμάτια.

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 45 λεπτά περίπου, μέχρι να ροδίσει καλά η επιφάνεια.

Αντί για σφολιάτα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε χωριάτικο φύλλο… Αλάτι δεν βάζουμε καθόλου γιατί έχουν αρκετό και τα τυριά και το μπέικον...