MySpace Backgrounds, MySpace Layouts, MySpace Codes, MySpace Graphics
bloguez.com

Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

ΚΕΊΚ ΣΥΝΝΕΦΙΑΣΤΟ!!!

ΣΥΝNΕΦΙΑΣΤΟ ΚΕΙΚ



Συνεφιαστο κέικ ,το λέει η κ. Άννα Γ. που μου έδωσε αυτή την συνταγή, λόγω της συνεφιασμένης όψης όπως βλέπετε.
Τα υλικά απλά, η εκτέλεση πολύ εύκολη, αλλά το αποτέλεσμα σας διαβεβαιώ πολύ καλό! Αφράτο και πεντανόστιμο. Η κ, Άννα το ψήνει στο μεγάλο ταψί του φούρνου, και οι δόσεις των υλικών που μου έδωσε είναι για το ταψί (εγώ έβαλα ακριβώς την μισή ποσότητα υλικών, σε ένα παραλληλόγραμμο πυρέξ ταψί) . Σάς το δίνω ,όπως ακριβώς το είπε.

Υλικά για το ταψί του φούρνου
2 ποτήρια λάδι ( Μείον 1 1/2 δάκτυλο στο κάθε ποτήρι)
2 κουταλιές σούπας βούτυρο γάλακτος λιωμένο
2 φλυτζάνια γάλα ( Εβαπορέ διαλυμένο -1 φλυτζ. γάλα .1 φλυτζ. νερό)
4 φλυτζ. ζάχαρη
6 φλυτζ. αλεύρι
8 αυγά
2 φακελάκια bakin powder )
μισό κρασοπότηρο κονιάκ
2-3 κουταλιές κακάο.
Εκτέλεση
Όλα τα υλικά -εκτός αλεύρι- σε μία λεκάνη να χτυπηθούν .

Προσθέτουμε το αλεύρι, ανακατεύουμε καλά. Ρίχνουμε το μείγμα στο ταψί και κρατάμε μισή φλυτζάνα από το μείγμα. Διαλύουμε το κακάο μέσα σε αυτό το μείγμα μαζί με 1-2 κουταλιές γάλα.
Με ένα κουτάλι ρίχνουμε το μείγμα κακάου πάνω στο ταψί σχηματίζοντας διαγώνιες γραμμές
Βυθίζουμε ένα μαχαίρι ακολουθώντας τις γραμμές που σχηματίσαμε.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 για μία ώρα.
Την μισή δόση την έψησα 40-45 λεπτά.
Ευχαριστώ κ. Άννα που μου έδωσες την συνταγή σου, είναι γνωστή η αδυναμία μου σε αυτά τα σπιτίσια -απλοϊκά, αλλά δοκιμασμένα στο χρόνο ΚΕΙΚ!!!